Cayma Hakkı

1. Teslim aldığım ürünü iade edebilir miyim? Cayma hakkı bulunuyor mu?
27.11.2014 tarih 29188 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren “Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği”nin 2. Maddesinin (ğ) nolu bendi gereği “Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesine” ilişkin Mesafeli Sözleşmelerde cayma hakkı bulunmamaktadır. Ayrıca Dorganique'de satılan diğer tüm ürünler, uygun stoklama koşullarında depolanmaktadır. Teslim aldığınız ürünlerle ilgili bir şikayetiniz olması durumunda teslimat tarihinden itibaren 7 gün içerisinde şikayetinizi 0212 812 63 22 numaralı D'Organique Müşteri Hizmetleri hattımıza şikayetinizi iletmenizi rica ederiz.
2. Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Teslim aldığınız ürün ile ilgili genel iade şartları aşağıdaki gibidir; İade talebinizi, ürünlerinizin teslim edildiği tarihten itibaren 7 gün içerisinde ve ürününü son kullanım tarihi geçmeden iletmeniz gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal faturayı ibraz teslim etmeniz gerekmektedir. İadeler mutlak surette orijinal kutu/tabak veya ambalajı/etiketi ile birlikte yapılmalıdır. Son kullanma tarihi geçmiş olan ve taze ürün özelliği bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
3. İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak? Dorganique tarafından iade işlemi onaylandıktan sonra; ödemesi ‘Kredi Kartı’ ile gerçekleştirilen siparişlerin ücret iadesi, kredi kartına yapılmaktadır. Ödemenizin kartınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmektedir. Bankanıza bağlı olarak, maksimum 10 iş günü içinde ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Dorganique’in bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.
    Çerez Kullanımı